Vastgoed e-Commerce: Wat doen uw klanten in de periode tussen aankoop en oplevering? Maak van uw klanten betrokken fans en geef ze een megafoon......Yell!

U organiseert diverse verkoop momenten zoals informatie avonden en promotie events. U bent blij met de opkomst en trots op het resultaat. Maar aan het einde van de dag gaan de laptops weer massaal open en begeeft uw moeizaam bereikte consument zich weer online.

Dat deze geinteresseerden en de reeds bestaande klanten aan het einde van de dag online gaan is een gegeven. Op welke manier u daar rendement uit kunt halen is de vraag. En daar willen wij u graag antwoord op geven.

Als aanbieder wilt u invloed uit kunnen oefenen op het koopgedrag en het koopbesluit. Dat is bij nieuwbouw minder eenvoudig. Consumenten orienteren zich online en besluiten het liefst vanuit hun eigen huiskamer.

Vastgoed e-Commerce biedt u de mogelijkheid om de geinteresseerden aan het project te binden en maakt van de reeds bestaande kopers en huurders een community van betrokken fans. Wij doen dat door net als in andere vormen van e-Commerce de consument gericht en persoonlijk te benaderen en te informeren. Maar het allerbelangrijkste is: Wij geven hen een megafoon en een persoonlijke reden om deze te gebruiken.

Bekijk voorbeeld case >>